حریق مجتمع مسکونی خیابان فلسطین مهار شد

حریق یک مجتمع مسکونی در خیابان فلسطین با حضور به موقع آتش‌نشانان قزوینی مهار شد و ۷ مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

حریق مجتمع مسکونی خیابان فلسطین مهار شد

به گزارش قزوین‌نیوز، حمیدرضا ململی، سرپرست سازمان آتش نشانی اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده خروج دود از ساختمانی ۵ طبقه (سیب) در خیابان فلسطین قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲ ،1 و ۷ ،۳،۵و۴ به محل اعزام شدند و با توجه به تعداد طبقات و شرایط موجود خودروی نردبان آتش نشانی نیز در محل حاضر شد.

وی افزود: با توجه به دود گرفتگی کل ساختمان و وجود ۴۰ واحد تجاری وخطر برای ساکنین بلافاصله نسبت به تخلیه اکنون اقدام شد.

ململی با بیان اینکه ۳۱ شهروند توسط آتش نشانان از دود گرفتگی نجات یافتندافزود به علت استشمام دود متاسفانه ۱۰ شهروند و ۳ آتش نشان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: بیشتر حریق و دود در طبقه چهارم و پنجم ساختمان بوده و از همان لحظات اولیه با حضور کارشناسان آتش نشانی علت حادثه در حال بررسی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی گفت: بیش از ۴۰ آتش نشان با ۱۰ خودروی آتش نشانی با حضور در محل ضمن اطفای حریق و تخلیه دود از خسارات جانی و مالی جلوگیری نمودند. 

وی افزود: برق و گاز ساختمان قطع و ساختمان تخلیه شده است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان