کشف بیش‌از 1000 کیلوگرم شکلات قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف یک تن و ۵۱۸ کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو در عوارضی قزوین - زنجان خبر داد.

کشف بیش‌از 1000 کیلوگرم شکلات قاچاق در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین_زنجان به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۵۱۸ کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق که فاقد هر گونه مجوز گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

ابراهیمی گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان