حامیان جریان‌های انحرافی در قزوین فعال شدند

برگزاری زودهنگام انتخابات سبب شده تا بازار گفتگوهای سیاسی در کشور داغ شود؛ فعالان شبکه‌های اجتماعی در خصوص تغییرات زودهنگام در قوه مجریه و احتمال تحول در امورات سیاسی داخلی و خارجی کشور مطالبی را منعکس می‌کنند.

حامیان جریان‌های انحرافی در قزوین فعال شدند

به گزارش قزوین‌نیوز، حدود پنج روز از حادثه تلخ سقوط بالگرد رییس‌جمهور سیزدهم می‌گذرد و همچنان این سانحه برای عموم مردم باورکردنی نیست؛ روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم و تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدای خدمت حاکی از آن بود که این داغ برای همیشه در یاد و خاطره مردم ایران عزیز ماندگار خواهد بود.

ابراهیم رئیسی را می‌توان مظهرِ شعارهای انقلاب اسلامی دانست؛ این شهید بزرگوار شعارهای اصلی انقلاب را فریاد می‌زد و توانست در این مدت کوتاه، در اصول انقلاب اقدام و رفتار نماید.

برگزاری زودهنگام انتخابات سبب شده تا بازار گفتگوهای سیاسی در کشور داغ شود؛ فعالان شبکه‌های اجتماعی در خصوص تغییرات زودهنگام در قوه مجریه و احتمال تحول در امورات سیاسی داخلی و خارجی کشور مطالبی را منعکس می‌کنند.

در این میان هواداران مردگان سیاسی و برخی جریان‌های انحرافی پس از مدت‌ها فضای روانی را مساعد دیده و از هم‌اکنون به دنبال جوسازی و ذائقه‌سازی برای مخاطبان خود هستند.

همزمان با جولان حامیان جریان‌های انحرافی در فضای مجازی، جریان‌های غرب‌گرا و اصلاح‌طلبان نیز فضا را فراهم دیده و در حال تخریب کاندیداهای احتمالی نزدیک به دولت شهید آیت‌الله رییسی هستند.

سایت مقام معظم رهبری در یادداشتی به تحلیل شرایط کنونی کشور پرداخته، در بخش‌هایی از آن آمده است: «اتفاقی در جهت‌گیری‌های کلان ایران رخنخواهد داد.» ‌‌این موضوع محور عمده‌ی تحلیل‌هایصهیونیستی و آمریکایی از این روزهای جمهوری اسلامی ایراناست. فقدان شهادت‌گونه‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران هرچندغم سنگینی است اما در کنار این داغ و غم یک واقعیتدیگر هم دارد خودش را نشان می‌دهد. ساختار قدرت درجمهوری اسلامی ایران به‌دلیل اتکا به قدرت درونی جامعهو مؤلفه‌های دیگر به‌گونه‌ای است که خلاء یک شخصیت یافرد اعم از سیاسی، نظامی، اجتماعی یا فرهنگی هرچندضایعه‌ی سنگینی است اما تاثیری در کلیت مسیر وجهت‌گیری‌های کلان جمهوری اسلامی ندارد. همان موضوعی کهرسانه‌های غربی و صهیونیستی هم به آن اعتراف کرده‌اند.‌

اینواقعیت نه تنها در تمام عمر جمهوری اسلامی ایران بلکهدر همین سال‌های نزدیک هم یک بار دیگر خودش را بهوضوح به رخ کشیده است؛ شهادت و ترور سردار حاج قاسمسلیمانی! برخلاف تصوری که بعد از شهادت شهید سلیمانیپیش آمده بود، پرونده‌ی فعالیت‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامیایران در حمایت از محور مقاومت نه تنها رو به ضعفنگرایید بلکه حجم حمایت و پشتیبانی از مقاومت در منطقهبه جایی رسید که زنگ خطر را برای حیات رژیمصهیونیستی به صدا در آورد. حجم عملیات های مختلف وشلیک‌هایی که امروز از یمن و عراق و لبنان و دیگرمناطق جغرافیای مقاومت علیه منافع صهیونیستی صورت می‌گیردبه‌خوبی مقیاس پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومترا در سال‌های بعد از شهادت حاج قاسم نشان می‌دهد.‌

همانطور که رهبر انقلاب در روزهای اخیر فرمودند، ملت ایران نباید نگران و دلواپس باشند؛ هیچاختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید و همه کارها اعماز امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوهمجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت.

نگارنده این مطلب معتقد است که مردم باید از گذشته درس بگیرند و مبادا تحت هیجانات و عملیات روانی افراد مسموم و وابسته به جریان‌های انحرافی، فردی را انتخاب نمایند که دستاوردهای دولت سیزدهم را زیر سوال برده و در واقع روزهای تلخ سال‌های گذشته تکرار شود.

انتهای پیام/ 


نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
حبیب اله ذوالقدر1403/03/13
با سلام به حول وقوه الهی واستعانت از ائمه اطهار ویاری ومدد امام زمان عج از این پیچ مهم هم ملت سرافراز ومومن وشهید دادهایران اسلامی در کنار رهبر فرزانه وحکیم ،گذر خواهند کرد آن شاالله.
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان