محدودیت‌های ترافيکي روز قدس در قزوين

رئيس‌پليس راهور استان قزوین از اجرای تمهيدات ترافيکی ويژه راهپيمايی روز جهانی قدس در قزوين خبر داد.

محدودیت‌های ترافيکي روز قدس در قزوين

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ سيدعلی آسيايی، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوین، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلف استان قزوين محدوديت‌های ترافيکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: اين محدوديت در مرکز استان از ساعت 6 صبح و در مسير منتهی به مراسم راهپيمايی اجرا شده و از تردد وسايل نقليه در اين مسيرها جلوگيری و خودروهای پارک شده با استفاده از جرثقيل به پارکينگ منتقل خواهد شد.

رئيس‌پليس راهنمايي و رانندگی استان در خصوص مسير راهپيمايی و محدوديت‌های ايجاد شده تصريح کرد: راهپيمايی روز قدس از ميدان ميرعماد-خيابان نادري-ميدان آزادی-خيابان امام- مسجدالنبی برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌هاب کوچه‌ها و خيابان‌های منتهی به اين مسير در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدوديت کامل اعمال می‌گردد.

وی با معرفی خيابان‌های سعدی و فردوسی به عنوان مسيرهای جايگزين مسير راهپيمايی، تاکيد کرد: تردد وسايل نقليه به ويژه موتورسيکلت‌ها در طول مسير راهپيمايی ممنوع است و ماموران راهنمايی و رانندگی با موتورسيکلت‌سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپيمايی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رئيس پليس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوين در پايان با اشاره به اينکه در شهرهاي ديگر نيز محدوديت‌های ترافيکي در مسيرهای راهپيمايی اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: برای حضور در مراسم راهپيمايی حتی‌الامکان از وسايل نقليه عمومی استفاده کرده و پليس را در تامين نظم و امنيت ترافيکی مراسم ياری دهند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان