جان باختن عابر پیاده در سانحه رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس استان از برخورد خودرو چانگان با عابر پیاده در میدان مادر قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه عابر پیاده در این حادثه جان باخت.

جان باختن عابر پیاده در سانحه رانندگی

به گزارش قزوین‌نیوز، سیدعلی آسیایی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس استان قزوین در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی‌بر تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری چانگان با عابر پیاده در میدان مادر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اينكه پس‌از حضور پلیس در محل حادثه و پيگيری‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر حين تردد در آدرس اعلامی و به علت عدم توجه به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

آسیایی بيان کرد: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، عابر 81 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی در رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان