25 لیتر در ثانیه به آب آشامیدنی مشعلدار قزوین اضافه شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 205 متر در ناحیه منفصل شهری مشعلدار، 25 لیتر در ثانیه به آب آشامیدنی شهروندان این منطقه افزوده شد.

افزایش ظرفیت آب آشامیدنی مشعلدار قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: با حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 205 متر در ناحیه منفصل شهری مشعلدار به عنوان بزرگترین ناحیه شهری قزوین، 25 لیتر در ثانیه به آب آشامیدنی شهروندان این منطقه افزوده شد.

وی با اعلام این مطلب در ادامه گفت: در راستای بهره‌برداری از پروژه فوق خط انتقالی نیز به طول یک کیلومتر اجرا شد. برای اجرای پروژه چاه شماره 2 مشعلدار و خط انتقال مورد اشاره آن هزینه‌ای بالغ بر 120میلیارد ریال هزینه شده و هم‌اکنون 1700 مشترک از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ضمن تقدیر از خیرین آبرسان خاطرنشان کرد: زمین محل حفر چاه توسط یکی از اهالی مشعلدار به صورت کاملا رایگان جهت حفر به شرکت آبفای استان قزوین اهدا شده است.

بیرنوندی در پایان از مشترکین خواست تا الگوی مصرف استاندارد را رعایت کنند تا جریان حیات آب برای همگان برقرار و پایدار بماند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان