کانال آب در قزوین باز هم قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک از غرق شدن مرد 40 ساله در کانال آب حصار خروان خبر داد.

کانال آب در قزوین باز هم قربانی گرفت

به گزارش قزوین‌نیوز، بهروز لامعی، فرمانده انتظامی شهرستان آبيک اظهار کرد: در پی اعلام مركز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در کانال آب حصار خروان نرسيده به کوندج مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پليس و تيم‌های امدادی در محل مورد نظر، مشخص شد مردي 40 ساله به دلايل نامعلوم به داخل کانال آب سقوط کرده که با تلاش مأموران انتظامی وی از آب خارج و برای احياء و مداوا به درمانگاه انتقال داده شد كه علی‌رغم اقدامات انجام شده فوت كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک با هشدار به مسافران و گردشگران در خصوص شنا در رودخانه‌ها و سدها، گفت: با توجه اينکه اغلب افراد روش درست شنا را آموزش نديده‌اند و تنها با تکيه بر اعتماد به نفس کاذب، اقدام به شنا در رودخانه‌ها و سدها می‌نمايند که در اکثر مواقع با غرق شدن، جان خود را از دست می‌دهند که با هيچ چيز قابل جبران نيست از اين رو بايد براي آگاه سازي خانواده‌ها براي پيشگيری‌ از اين حوادث تلخ تلاش بيشتری صورت گيرد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان