از ابتدای سال جاری تا پایان تیر؛

۱۳۶ خانواده برای ذخیره‌سازی خون بندناف نوزاد خود اقدام کردند

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه یک هزار و ۷۵۸ نفر مراجعه در واحد تله‌مدیسین ناباروری (درمان از راه دور) ، ۲۱۷ تشکیل پرونده درمان ناباروری و ۱۳۶ قرارداد بانک خون بندناف رویان در جهاد دانشگاهی استان قزوین صورت گرفته است.

۱۳۶ خانواده برای ذخیره‌سازی خون بندناف نوزاد خود اقدام کردند

به گزارش قزوین‌نیوز، مرتضی سیاهکلی مرادی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قزوین، با اشاره به عملکرد چهار ماه نخست سال جاری در حوزه درمان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال یک هزار و ۷۵۸ نفر مراجعین واحد تله مدیسین ناباروری (درمان از راه دور)، ۲۱۷ تشکیل پرونده ناباروری و ۱۳۶ قرارداد بانک خون بندناف رویان در جهاد دانشگاهی استان قزوین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ایجاد خدمات مراقبت پزشکی در سطح جغرافیایی و جمعیتی وسیع، کاهش نقل و انتقال بیماران به مراکز درمانی مانند تهران و کاهش اتلاف وقت با کاهش رفت و آمدها هم جز اهداف مرکز است که همه این مسائل در اولویت قرار دارند و به امید خدا به این اهداف دست پیدا می‌کنیم.

سیاهکلی مرادی خاطرنشان کرد: همچنین راه‌اندازی مرکز درمانی ناباروری جامع جهت ارائه خدمات درمان ناباروری، کمک به راه‌اندازی شبکه ملی درمان ناباروری در ایران و گسترش فعالیت مرکز به استان‌های همجوار از جمله برنامه‌های آینده مرکز جهاد دانشگاهی استان قزوین است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان