شهرداری قزوین در مرز مهران پشتیبان فنی است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته قزوین به عنوان استان معین ارائه‌کننده خدمات و پشتیبان فنی بالغ‌بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران حرم حسینی در مرز مهران خواهد بود.

شهرداری قزوین در مرز مهران پشتیبان فنی است

به گزارش قزوین‌نیوز، سیدمحمد مهدی تقوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، روز شنبه ۶ مرداد در اولین جلسه کمیته قرارگاه اربعین، گفت: نقاط اصلی و پر تردد شهر مهران پارکینگ اربعین، سه راهی دهلران، میدان شهدا، میدام امام خمینی(ره)،پل زائر، پایانه برکت و میدان اربعین است.

وی ادامه داد: عملیات فنی و پشتیبانی ۸۰۰ دستگاه اتوبوس اعزامی از سایر استان‌های کشور برعهده قروین خواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز با اعزام تجهیرات خودرویی، تیم‌های فنی و پشتیبانی و تعمیرگاهی خدمات رسانی ویژه‌ای ارائه می‌کند.

تقوی اظهار کرد: اعزام تیم‌های پشتیبانی، تعمیر و رفع مشکلات فنی خودروها متشکل از پنج دستگاه خودروی سنگین و سبک، کامیون کشنده دانگ فنگ، امداد خودرو مزدا ۲ کابین، اتوبوس مگاترنس به عنوان انبار قطعات و لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه اتوبوس مگاترنس که وظیفه جابه‌جایی مکانیکی، باطری‌سازی، پنوماتیکی، آپاراتی و هیدرو شیلنگ را برعهده خواهد داشت و همچنین تیم تعمیرگاهی مکانیک با نفرات باتری‌ساز، کولر ساز، جلوبندی ساز وآپاراتی هم مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در ادامه تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی قروین با حداکثر ظرفیت خود در مرز مهران با اعزام اتوبوس های اسکانیا، بنز و مایلر به همراه خودروهای گشت و بازرسی، راننده و کارکنان خود همچون سال‌های گذشته برای جا‌به‌جایی زائران اربعین حسینی اقدام می کند.

وی در پایان بیان کرد: موضوعات مربوط به بیمه اتوبوس‌ها، ملزومات، گازوئیل، تدارکات و پشتیبانی و مکان استقرار اتوبوس‌ها در راستای اقدامات و عملکردها و نیز ارایه خدمات بهتر سازمان اتوبوسرانی قزوین به زائران اربعین در مرز مهران تعیین و تکلیف شده و وظایف و مأموریت رانندگان اعزامی به این مراسم به مرز مهران هم تشریح شده است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان