استاندار قزوین مطرح کرد

ضرورت رفع موقعیت‌های فسادخیز در ادارات

استاندار قزوین گفت: شناسایی موقعیت‌های فسادخیز در ادارات موضوعی است که انتظار می‌رود مورد توجه سازمان بازرسی قرار گیرد.

ضرورت رفع موقعیت‌های فسادخیز در ادارات

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین سه‌شنبه دوم مرداد در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان قزوین اظهار کرد: یکی از کارهایی که سازمان بازرسی می‌تواند انجام دهد شناسایی موقعیت‌های فسادخیز در ادارات است که انتظار می‌رود مورد توجه سازمان بازرسی قرار گیرد، آگاهی‌بخشی و رفع موقعیت‌های فساد برای مدیرانی که تازه و برای اولین بار مسئولیت گرفته‌اند امری ضروری است‌. 

وی با اشاره به حمایت از مدیران کاری و پاکدست گفت: گاهی مفهوم مدیریت در سخنرانی و صحبت‌ها زیر سؤال می‌رود و این باعث می‌شود که جامعه نسبت به کلیت مدیریت مشکوک شود و در اذهان مردم موضوع مدیران مخدوش شود. همان‌طور که فساد مدیران اعلام و مجازات می‌شوند کارهای مثبت مدیران پاکدست نیز باید برای جامعه بیان شود.

این مسئول با اشاره به ایجاد تعاونی در دستگاه‌ها به صورت عادلانه بین تمامی دستگاه‌ها گفت: در استان نیز یکی از دستگاه‌ها در سال‌های اخیر زمینی را برای خود خریداری و تفکیک کرده، در حال حاضر نیز این زمین‌ها را بین اعضای خود تقسیم می‌کند که به زودی باید در دادگاه جوابگو باشند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان